środa, 4 sierpnia 2010

drogi pamiętniczku

Wygląda mi to wszystko na dość konkretny upadek który równocześnie jest cholernie wzniosły; Spadek w górę. W milczeniu, tak jakby z braku tego wspaniałego wesołochatkowego klimatu. A poza tym z kim by tu się dzielić słowami, gestami, ideami etc. pozostają tylko bezgłośne uśmiechy i epickie potakiwanie.

Tak w ogóle to powrót z woodstocka była nieco długa. Konkretnie długa, ale przynajmniej pokręciłem sobie diabolo na autostradzie. Podróż zaowocowała nam mniej więcej 4 korkami z czego 2 naprawdę długie.

Postanowiłem kupić staffa! Zbyt dobrze mi się kręci gdy mam flow żeby to zostawić, a no i jest w tym coś czego nie ma w diabolo i trudno to określić.

Things to do:
-skołować więcej pieniążków co by dać radę z ta listą
-staff kupić!
-rozkręcić robienie świeczek ozdobnych no i sprzedaż na allegro
-posprzedawać niepotrzebne rzeczy (sprzedam koszulę z burtona!)
-nowa sztuczka na diabolo
-przemeblować pokój, ogarnąć dom.
-kupić sobie mass gainera i w końcu zacząć ćwiczyć ;p
-martial arts?
-praca nad dykcją! :D
-zacząć ogarniać sprzęt na zimę.
and moorr!

let's do some magick! shine on! We're all waiting for this.

'-nie wiedziałem że piszesz bloga
-ja też nie.'

http://www.ksiegozbiory.cba.pl/ksiegi.html kolejna biblioteczka

4 komentarze:

  1. mamy mieszkanko w opolu już prawie ogarnięte, musimy tam tylko dojechać i obczaić.

    pierdol mass gainera bo przestaniesz być chudy ;p lepiej nakurwiaj pompki bedziesz szybki i silny :D ja sie moze tez w koncu wezmę? ale to po wakacjach... ;) i ogłoś co za martial art, bede cwiczyl techniki na kumite.



    no i chyba pierdolę system i włażenie w dupę na rozmowach o prace, bede robił hamburgery w macu od połowy sierpnia za 1,2k gold tak coś myśle (: jak coś to dam Ci znać, kupie Ci rojala na zniżkę :P

    bless chudy, życie homo sapiens sapiens to sinusoida, życie homo sapiens superior to jebitna sinusoida podług woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a i jak chcesz to dam ci tricka na wyjebanie tego nedznego niebieskiego paska z góry bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Staff... haha :D ♥

    Byłeś na Woodzie?! o.O"

    OdpowiedzUsuń