czwartek, 9 września 2010

świadomość podświadomości



There is so much oportunities around. First thing is to see them, second to try, third is to not turn your back to them.



for ningens
You are facing reality everyday, but how do you want to do it effectively... if you can not stand your soul? And its manifestations. Who you are then? What is your name? You should start with these.


K. Tak jak komary eliminuje z całym sercem i zapałem tak nie mam serca by tknąć cokolwiek co wygląda jak ćma, nawet jeśli to jebany mol.

Cholera.... aikido w Nysie. O ile dobrze rozumiem 80 zł per motnh.


"
-jaka będzie pogoda?
-Zajebista!
"
Więc grill


hey guardian... can't you just force me to meet you? ;> Anyway, see you soon.


Aaa. Niechaj się podziele.
Oddechowa technika relaksacji:
kładziemy się fifarafa, przed tym najlepiej rozciągnięcie ciała i podstawy. Następnie każdy oddech kierujemy w stronę kolejnych partii ciała/ mięśni jak lepiej, gdzie każdy wydech niesie ze sobą wizualizację danej parti/.. i stopniowe rozjaśnianie tego miejsca aż do całkowitego rozluźnienia (tosięczuje). Tak więc wdech, wydech np. łydki rozjaśniają się o parę stopni. Później przechodzimy dalej, dalej i dalej. Tzw. becoming a light.

Cholera, nie chce mi się bardziej tłumaczyć i mam nadzieje że dla chętnych jest zrozumiałe. W moim przypadku najbardziej efektywna metoda. Nie dość że przychodzi relax to zachowujemy świadomość oddechu. oł je! Jeszcze mam parę innych własnych technik ale to już dla chętnych mogę sprzedać bo mi się nie chce

A, zaraz po napisaniu tytułu w jego tle pojawił się 'BŁĄD' Na ładnie czerwonym tle. error

.HAI!

1 komentarz: