wtorek, 7 września 2010

szczek szczek

Jeszcze 13 dni do Nysy, chciałbym już. Nudzi mi się tu... no i pracować trzeba, ah te hajsy k.

Tak samo nie mogę się doczekać okropnie kwaśnego dnia jaki nas czeka, pomaluje się na kolorowo, postaram ogarnąć lemoniadę w zestawie z słomką, parasolką, szczyptą imbiru, listkiem mięty, no i plasterkiem pomarańczy dla zwieńczenia cudowności. Jeśli będziecie w Londynie to koniecznie zajrzyjcie do knajpy o nazwie 'LEON' bodajże i tam takie cudo gotowe sprzedają, no tylko bez parasolki i pomarańczy ale może jakieś inne rzeczy tam są... taaa lód.

Ale o bzdetach pisze. Ale to chyba doskonale świadczy że mi się tu nudzi i nie mam o czym pisać . Jak już tak piszę o pragnieniach to w góry chcę też. No i trochę innych jeszcze lecz.

enough.

Z ciekawszych rzeczy to przynajmniej dużo książek/tekstów czytam, no i koxam sobie wszystko naokoło. Anime oglądam (Mugen no junin już skończony 13 epów dośc fajny a opening cudowny, a teraz Touka gettan) A no i ucze się hebrajskiego alfabetu nareszcie ^^

HA-I-PU-LE więc ;)

What is your needs? Maybe I can easily let them come truth? Oh go on? Should I go on?





EDIT. A jeszcze ostatnio dużo słodkości mnie spotyka i się pochwale :D

"
Magdalena
-Wskazałeś mi prawdziwą drogę, o Wu-Shu!
"

"
20:55:14 Flamir: dobra dokonczmy ostatnią rozmowę :D
20:55:28 Milena leseur: czyli coś tam mi opowioadasz?;>
20:56:07 Flamir: nie to ty mi opowiadasz ^^
20:56:39 Milena leseur: ej nie ma tak;P
"

"lols"


W sumie może się wydawać na mało słodkie, lecz jak dla mnie to max! <3

2 komentarze:

  1. Nieźle, panie Szanowny :D
    I cieszę się, że Ci słodko!
    Pisz, pisz jak najwięcej, bo lubię Cię czytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z above, panie Słodki ^^

    OdpowiedzUsuń